Viesturs Roziņš Publicēts: 2008-12-23 13:12:00 / Kārtība
Ziņot redakcijai
Šorīt diezgan lielu šoku pārdzīvoja pasažieri, kuri ar vilcienu, kas no Ogres izbrauca plkst.9.13 (Lielvārde-Rīga), devās Rīgas virzienā. Kā „Ogres faktiem” pastāstīja kāda pasažiere, vilciens pēkšņi apstājies uz Jaunogres dzelzceļa pārbrauktuves. Neko nepaskaidrojot, apmēram pēc stundas pasažieriem likts izkāpt. Pasažieri jutuši diezgan spēcīgu degušas plastmasas smaku.
Vispirms „Ogres fakti” sazinājās ar Ogres dzelzceļa staciju, kur nelaipnā balsī atbildēja: „Mēs neko nezinām, avainojiet!” un nolika klausuli. Pasažieri tiešām bija ļoti sašutuši, jo ne biļešu kasēs, ne vilcienā neviens viņiem neatbildēja, ko darīt ar nokompostrētajām biļetēm, kad būs nākamais reiss, kā nokļūt uz Rīgu. Arī stacijas skaļruņos tika ziņots „Vilcienu kustība atcelta uz nenoteiktu laiku!”
Sazinājāmies ar A/S „Latvijas Dzelzceļš” sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāju Birutu Saksu, kura paskaidroja, ka vilciens apstājies tehnisku problēmu dēļ. „Vilcienā sabojājās pantogrāfs un tādējādi tika traucēta elektrības padeve” stāsta B.Saksa. Par biļešu kompensāciju viņa nevarēja sniegt informāciju, tādēļ sazinājāmies ar A/S „Pasažieru Vilciens” sabiedrisko attiecību speciālistu Egonu Āleru, kurš paskaidroja, ka nokompostrētās braukšanas biļetes pasažieri varēs izmantot nākamajos vilcienu reisos, taču, ja cilvēks vēlās saņemt atpakaļ naudu, viņam jāraksta iesniegums un jāvēršas Rīgā, Turgeņeva ielā 14.
E.Ālers atklāja, ka vilcienu kustības atjaunošana var aizņemt no desmit minūtēm līdz stundai, taču vilcienu kustība atjaunota tikai neilgi pirms plkst.11. Jautājām arī, vai šādās situācijās, nav iespējams noorganizēt autobusu kustību, kurā var izmantot iegādātās vilciena biļetes. „Mūsu uzņēmumam nav savu autobusu, tādēļ tāda organizēšana nav iespējama” paskaidroja E.Ālers. |