Viesturs Roziņš Publicēts: 2008-12-20 15:59:00 / Sabiedrība
Ziņot redakcijai
„Ogres faktos” vērsās kāda sieviete Iraīda, atklājot interesantu stāstu par gadījumu Ogres būvmateriālu veikalā un aicinot patērētājus pastāvēt par savām tiesībām.
Iraīda Ogres Būvmateriālu centrā, Skolas ielā 4, jau sen meklēja paklājiņu savai viesistabai. Šoreiz viņa to atradusi. Viņa stāsta, ka vajadzējis divus metrus garu, lai tas iederētos istabas interjerā. 20.decembrī Iraīda palūdza klientu apkalpotājai nomērīt divu metru garu izvēlēto paklāju. Pārdevējs arī paņēmis lineālu un nomērījis, taču Iraīda saņēma atteikumu, jo jāņemot ir viss gabals, citādi veikalā paliks maziņš gabaliņš, kuru neviens negribēs ņemt. Klientu konsultanti piedāvājuši arī cita veida paklājus, taču tā kā Iraīda gan pēc cenas, gan krāsas bija noskatījusi šo paklājiņu, viņa nevēlējās citu. Iraīda stāsta, ka veikalā izvērtusies diezgan liela skaidrošanās. „Galu galā man taču nav jādomā par to, kur likt atlikušo paklāja gabaliņu, man vajadzīgs divu metru garš” stāsta Iraīda. Viedokļu apmaiņa esot turpinājusies līdz brīdim, kad Iraīda teikusi, ka ies pie veikala vadītājas runāt par patērētāju tiesībām. Tajā brīdī klientu konsultante aizgājusi pie veikala vadītājas un izstāstījusi situāciju un atgriezās ar piedāvājumu klientei nopirkt visu paklāju ar atlaidi. Iraīda pēdīgi piekritusi, galu galā viņai sanāca visu paklāju nopirkt pa tādu pašu cenu kā divus metrus.
„Ogres fakti” sazinājās arī ar Ogres Būvmateriālu centra veikala vadītāju Valdu Laģi, kura atzina, ka tā ir sarežģīta situācija, ja no kāda materiāla paliek pāri mazs gabaliņš. Šajā gadījumā tie bija 30cm. Ja klients nebūtu piekritis, klientu konsultanti būtu paklāju griezuši un sanāktu, ka par atlikušo gabalu vajadzētu maksāt pārdevējiem. „Manuprāt, klients no veikala aizgāja apmierināts, jo saņēma aptuveni 15% atlaidi pirkumam”.
Iraīda piemetināja, ka šī nav pirmā reize, ka veikalos pārdevēji nepielāgojas klientu interesēm. Citā situācijā pēc atteikuma Iraīda tā arī būtu aizgājusi, taču šoreiz viņa vēlējās pastāvēt par savām tiesībām un ar šo stāstu iedrošināt citus iedzīvotājus cīnīties par savām tiesībām, lai nepaliktu zaudētājos.
„Ogres fakti” aicina visus lasītājus rakstīt, zvanīt un stāstīt mums par interesantiem gadījumiem, kas notikuši ar jums veikalā! Neatrisināto situāciju gadījumā centīsimies jums palīdzēt!
Zvaniet pa tālruni: 26952773 vai raksties uz e-pastu: ogresfakti@inbox.lv |