ogresfakti Publicēts: 2008-11-27 14:33:00 / Viedokļi
Ziņot redakcijai
Ogres novada domes deputāts Pēteris Dimants pauž sašutumu par “Latvenergo” attieksmi aizvadītā puteņa laikā.
“Mani pārsteidz “Latvenergo” bezdarība,” teic P.Dimants, “tas, ka divas trīs dienas nevar pieslēgt Ogres novada iedzīvotājus pie elektrības un – visstulbākais kas var būt – vētras laikā nepieslēgt klāt papildus brigādes.”
Deputāts norāda, ka, risinot jautājumus par elektrības padeves pārtraukumiem, ir tikpat kā neiespējami sazināties ar “Latvenergo” pārstāvjiem Ogrē. Notiek daudzkārtēja pāradresēšana no viena “Latvenergo” darbinieka pie otra, kuri turklāt neatrodas Ogrē un kuriem nav priekšstata par te notiekošo. “Jāizcīna nenormāla cīņa par to, lai dabūtu Latvenergo Ogres nodaļas telefonu,” skaidro deputāts.
P.Dimants pauž viedokli, ka vētra nebija tik liela, lai radītu tik lielus sarežģījumus elektroapgādes jomā, kādus pilsēta piedzīvoja. “Un ko darīt turpmāk, kā būs vētra tā nebūs divas-trīs dienas elektrības?” vaicā deputāts.
““Latvenergo” ir tikpat kā drošības policija, nav skaidrs kam zvanīt,” piekrīt deputāts Gunārs Kārkliņš, “Kad iekrīt brīvdienas, viņi pasaka, ka pēc piecām dienām jums salabos. Es domāju, ka tieši domes vadībai ir šis jautājums ir jāaktualizē. Agrāk strādāja arī brīvdienās. Tie ir mūsu cilvēki un tā ir valsts akciju sabiedrība. Turklāt “Latvenergo” 1.aprīlī gatavojas paaugstināt tarifus.”
Domes izpilddirektors Pēteris Špakovskis atzina, ka, lai uzlabotu servisa līmeni Ogres novada iedzīvotājiem, jāveic pārrunas ar “Latvenergo” vadību.
|