ogresfakti Publicēts: 2010-02-05 18:43:00 / Viedokļi
Ziņot redakcijai
Esam saņēmuši vēstuli no kāda lasītāja, kurš ir neapmierināts ar Lattelecom klientu apkalpošanas kvalitāti. Turpinājumā - vēstules teksts:
"Izmantoju Lattelecom mājas paketi, tajā skaitā digitālo televīziju un interneta pakalpojumus. Pirms dažām dienām piepeši beidza darboties gan televīzija, gan internets. Tā kā darbs cieši saistīts ar Globālā tīmekļa izmantošanu, nekavējoties zvanīju Lattelecom pa tālruni 177. Noklausoties ierakstu ar laipnā kunga norādījumiem, papildus nospiedu taustiņus "3" un "1" (lai sazinātos ar tehniskās palīdzības dienestu) un gaidīju savienojumu ar operatoru. Tā vietā izdzirdēju paziņojumu "atvainojiet, visi operatori ir aizņemti, prognozējamais gaidīšanas laiks ir ilgāks par 10 minūtēm. Lūdzu pārzvaniet vēlāk." Signāls pārtrūka un pēc brīža zvanīju atkal. Tā tas turpinājās - nepārspīlējot - vairāk nekā stundu. Joka pēc pamēģināju citu taktiku - zvanīju, izvēloties citu ciparu kombināciju - it kā lai pieteiktu pakalpojumu. Ļoti īsā laikā tiku savienots ar operatoru, kas man ātri vien savienoja ar tehniskās palīdzības dienestu. Operators atzina, ka ar Lattelecom tehnisko dienestu iespējams sazināties vien zvanot pa tālruni 177. Vai tas ir normāli, ka, ja Lattelecom klients vēlas saņemt klientu servisa pakalpojumu, viņam jāzvana kā "jaunajam" nevis "esošajam" klientam? Lieki piebilst, ka līdzīgu pieredzi esmu guvis arī pirms mēneša, pagājušā gada decembrī. Toreiz lūdzu Lattelekom pārstāvim piefiksēt manu pretenziju un lūgumu uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti. Tā vien šķiet, ka viņš to aizmirsis izdarīt...".
Par vēstules autora izteikumu pamatotību pārliecinājās arī "Ogres fakti", mēģinot zvanīt vispirms kā esošie klienti, kas vēlas saņemt tehnisko palīdzību. Kad vairākkārtēji mēģinājumi sazvanīt operatoru izrādījās neveiksmīgi, zvanījām, izvēloties citu ciparu kombināciju - tā teikt, lai pieteiktu pakalpojumu. Šoreiz tikām savienoti daudz ātrāk.
Lattelecom preses dienesta sabiedrisko attiecību projektu vadītāja Līga Bite skaidro, ka sakarā ar daudzajiem zvaniem, klientu apkalpošanas dienestā strādājošie 150 operatori esot pārslogoti. Šonedēļ darbu sākuši 40 jauni operatori un vēl 60 darbu sākšot pēc divām nedēļām. Īpaši daudz jautājumu tiekot uzdots digitālo televīziju.
Pagaidām gan, ja ar tehnisko daļu jāsazinās steidzami, ātrāks ceļš, iespējams, būs, zvanot kā jaunajam, nevis esošajam klientam, un lūdzot operatoru savienot ar attiecīgo nodaļu. |