Fakti.lv
Autorizācija

Lietotājs:
    Parole:

Noderīgas saites:

Ogres TV
  Publicēts: 2009-11-06  13:10:00 / Kārtība
 
 Ziņot redakcijai  

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija aptaujā ir iecerējusi noskaidrot, vai telekomunikāciju operatoriem ir jābrīdina klients par to, ka viņš zvana uz cita operatora tīklu.

Tāpat Regulators vēlas noskaidrot, kāds būtu labāks brīdinājuma veids – ierakstīts balss paziņojums vai speciāls signāls jeb pīkstiens. Iedzīvotāju un operatoru viedokļus SPRK uzklausīs līdz 15.decembrim.

«Tas atvieglotu dzīvi, jo bieži vien klients nezina, kura operatora klientam zvana. Nav noslēpums, ka sarunu tarifi viena operatora klientu starpā ir lētāki nekā tarifi, kas adresēti uz citiem tīkliem,» norāda Latvijas Telekomunikāciju asociācijas pārstāvji.




Pievienot komentāru:     

   Vārds vai segvārds:*
  Skaitlis "7":*   
   Komentārs:*

    


Portāla Fakti.lv vadība neatbild par rakstiem pievienotajiem apmeklētāju komentāriem, kā arī aicina to autorus, rakstot atsauksmes, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā rakstu komentēšanas iespēja var tikt liegta.

        


 1. 

Es par 
2009-11-07  18:25:46
Tā ir laba doma- varēs naudiņu taupīt un rēķināt cik ilgi pļāpāt.

es pret 
2009-11-07  14:25:53
kārtējais stulbums

lasītāja 
2009-11-07  14:13:27
Ja šis paziņojums nepalielina sarunas cenu, tad esmu ar mieru, ka tiek paziņots, kāda operatoram zvanu.

fl. 
2009-11-06  19:52:44
es par

progress 
2009-11-06  17:15:47
Balsis jau dzirdu pirms zvanīšanas. Varat nepīkstēt!

1
Aktuāli
Jaunākās ziņas
Arhīvs
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


© JP. Visas tiesības rezervētas.  | Kontakti  | Reklāma portālā  | Komentāri portālā  | Autortiesības