Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija aptaujā ir iecerējusi noskaidrot, vai telekomunikāciju operatoriem ir jābrīdina klients par to, ka viņš zvana uz cita operatora tīklu.
Tāpat Regulators vēlas noskaidrot, kāds būtu labāks brīdinājuma veids – ierakstīts balss paziņojums vai speciāls signāls jeb pīkstiens. Iedzīvotāju un operatoru viedokļus SPRK uzklausīs līdz 15.decembrim.
«Tas atvieglotu dzīvi, jo bieži vien klients nezina, kura operatora klientam zvana. Nav noslēpums, ka sarunu tarifi viena operatora klientu starpā ir lētāki nekā tarifi, kas adresēti uz citiem tīkliem,» norāda Latvijas Telekomunikāciju asociācijas pārstāvji.
Vārds vai segvārds:*
Skaitlis "7":*
Komentārs:*
Portāla Fakti.lv vadība neatbild par rakstiem pievienotajiem apmeklētāju komentāriem, kā arī aicina to autorus, rakstot atsauksmes, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā rakstu komentēšanas iespēja var tikt liegta.