lielvarde.lv Publicēts: 2015-12-29 20:15:00 /
Ziņot redakcijai
Lai iedzīvotājiem padarītu ērtāku un pieejamāku publisko pakalpojumu saņemšanu, Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (VARAM) šogad līdz gada beigām pakāpeniski atvērs 66 Valsts un pašvaldības vienotos klientu apkalpošanas centrus (VPVKAC). Tādejādi iedzīvotāji un uzņēmēji varēs saņemt valsts un pašvaldības pakalpojumus vienkopus – ātrāk, ērtāk, izdevīgāk!
Lielvārdes novada VPVKAC darbu uzsāks šī gada 30. decembrī.
Klientu apkalpošanas centrā iedzīvotāji varēs saņemt savas pašvaldības un septiņu valsts iestāžu noteiktus pakalpojumus. Lielvārdes novada pakalpojumu centrā klātienē varēs pieteikt noteiktus Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras (VSAA) un Valsts ieņēmumu dienesta (VID) pakalpojumus. Tāpat iedzīvotāji var saņemt informāciju par Nodarbinātības valsts aģentūras, Uzņēmumu reģistra, Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes, Valsts darba inspekcijas, VID, VSAA un Valsts zemes dienesta e-pakalpojumiem un palīdzību e-pakalpojumu lietošanā. Savukārt Lauku atbalsts dienests sadarbību ar pašvaldību uzsāks 2016. gadā. Uzkrājot un izvērtējot iestāžu un pašvaldību sadarbības pieredzi, VPVKAC pieejamo valsts pakalpojumu klāstu plānots papildināt.
Līdz telpu remonta pabeigšanai, iedzīvotāji VPVKAC sniegtos pakalpojumus varēs saņemt 1. stāvā norādītajās telpās. Drīzumā Lielvārdes novada pašvaldības tīmekļa vietnē tiks publicēts saraksts ar pakalpojumiem, kurus iedzīvotāji varēs saņemt Klientu apkalpošanas centrā.
Valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centru izveide ir mērķtiecīgs Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas virzītās politikas rezultāts, lai iedzīvotājiem padarītu ērtāku un pieejamāku publisko pakalpojumu saņemšanu. Latvija, pilnveidojot iedzīvotājiem iespējas saņemt publiskos pakalpojumus, ir paraugs arī daudzām Eiropas valstīm. |