ogresfakti Publicēts: 2008-11-21 15:32:00 / Ekonomika
Ziņot redakcijai
Kāds "Ogres faktu" lasītājs, kurš vēlējās palikt anonīms, pamanījis, ka laternu stabos šosejas malā ievērojams skaits skrūvju vietu palikušas tukšas.
"Ogres fakti", apsekojot šosejas laternas, konstatēja, ka laternu augšējā daļā metāla stieņu nostiprināšanai paredzētas divas skrūvju rindas, bet skrūves ieskrūvētas tikai vienā, turklāt skrūvju otrā rindā trūkst visā šosejas Ogres posma garumā. Maz ticams, ka trūkstošās skrūves nav ieskrūvētas "pagaidām", jo tukšās skrūvju vietas atrodas vairāku metru augstumā un, lai "pabeigtu darbu", nepieciešams pacēlājs.
Nav noslēpums, ka vērienīgos valsts pasūtījumos iespējams gūt lielu peļņu uz mazu "ietaupījumu" rēķina. Vai šoreiz ietaupīts uz skrūvītēm un kāds šis ietaupījums varētu būt naudas izteiksmē? To vaicājām "Latvijas Valsts ceļu" projektu vadītājai Zaigai Blankveinai. Viņa skaidro, ka uz skrūvēm nav taupīts - tās ieskrūvēts tik, cik vajag, bet tukšie caurumi domāti laternas augstuma regulēšanai. Par taupīšanu nevarot būt runa arī tādēļ, ka vandaļi pastāvīgi nodara bojājumus šosejas apgaismes elektroinstalācijām. "Uzņēmējiem vieni zaudējumi," teic Z.Blankveina, "Ar skrūvēm neizdotos neko ietaupīt, tās nav ieliktas mazāk, nekā tām jābūt." Z.Blankveina gan atzīst, ka tāmē skrūvju skaits, kas paredzēts katras laternas stiprināšanai, nav atsevišķi izdalīts.
|