Fakti.lv
Autorizācija

Lietotājs:
    Parole:

Noderīgas saites:

Fakti.lv
  Publicēts: 2018-08-02  14:28:00 /
 
 Ziņot redakcijai  

No 1.jūlija darbu SIA “Ogres Namsaimnieks” paspārnē Aivara Strazdiņa vadībā turpina Ēku inženiertīklu nodaļa, kurā iekļauts Elektroapgādes dienests un Avārijas dienests. Nodaļa atbild arī par Liftu apsaimniekošanu.

Saskaņā ar iepirkuma rezultātiem, plānotos santehnikas remontdarbus no 1.jūlija veic firma SIA “Clean House”, kuras pārziņā ir aukstā un karstā ūdens guļvadu, kā arī kanalizācijas sistēmas cauruļvadu nomaiņa. Savukārt SIA “Ogres Namsaimnieks” Ēku inženiertīklu nodaļas pārziņā ir avāriju likvidēšana un sistēmas nepārtrauktas darbības nodrošināšana. Turpinās arī SIA “Ogres namsaimnieks” maksas pakalpojumu cenrāža izstrāde.

Ēku inženiertīklu nodaļas pārziņā šobrīd ir tehnisko noteikumu izdošana radiatoru nomaiņai. To saņemšana ir obligāta ikvienam, kurš vēlas savā dzīvoklī mainīt radiatorus. Pretējā gadījumā slodze stāvvadam var mainīties un siltumenerģijass adale pa dzīvokļiem kļūt nevienmērīga, skaidro A.Strazdiņš. 

Joprojām aktuāla arī prasība iedzīvotājiem nodrošināt brīvu piekļūšanu ēku inženiertīkliem. “Stāvvadi bieži ir aizbūvēti. Ja iedzīvotājs pats neatvērs, tad apsaimniekotāja pārstāvji to izdarīs, noformējot šo darbu kā maksas pakalpojumu. Iedzīvotājiem nav tiesību stāvvadu šahtas aizbūvēt, vai kā citādi padarīt nepieejamas,” skaidro A.Strazdiņš. 

Šajā karstajā laikā tiek saņemtas iedzīvotāju sūdzības par dvieļu žāvētājiem, kas ievērojami uzkarsē gaisu vannasistabās. Diemžēl padomju laikā būvētajās ēkās nepastāv iespēja atsevišķi katrā dzīvoklī pieregulēt dvieļu žāvētāju darbību. Lai ierobežotu karstuma izplatīšanos, A.Strazdiņš iesaka dvieļu žāvētāju apsegt ar kādu lielāku dvieli vai, piemēram, palagu.

Daudz un dažādas iedzīvotāju sūdzības ikdienā uzklausa Avārijas dienests. Tās var būt gan pamatotas, gan tādas, kuru novēršanai jāveic vienkāršas darbības, kas ir pašu iedzīvotāju klientu spēkos. Piemēram, pazudušas elektrības gadījumā ir vērts pašam iziet kāpņutelpā, lai pārliecinātos vai vai nav izsisti automātiskie slēdži, kurus viegli pašam ieslēgt atpakaļ. Protams, var būt izsisti arī korķi, kuru nomaiņu tad veiks SIA “Ogres Namsaimnieks” darbinieki, norāda A.Strazdiņš.

Dažkārt iedzīvotāji sūdzas par smaku sanmezglā. A.Strazdiņš skaidro, ka tās cēlonis var būt novecojušo kanalizācijas čuguna vēdināšanas cauruļu sadrupšana, kuras rezultātā ventilācija nenotiek un smaka nonāk dzīvokļos. Ja kanalizācijas vēdināšanas caurule nefunkcionē, tad nolaižot ūdeni, piemēram, no skalojamās kastes, tiek radīts vakuums, kas no vannas un izlietņu sifoniem izsūc ūdeni. Tas strādā kā noslēgvārsts un kavē smakas nonākšanu dzīvokļos. Šāda problēma nesen konstatēta Mālkalnes prospektā 2a. Šādos gadījumos ventilācijas caurules tiek atjaunotas.




Pievienot komentāru:     

   Vārds vai segvārds:*
  Skaitlis "7":*   
   Komentārs:*

    


Portāla Fakti.lv vadība neatbild par rakstiem pievienotajiem apmeklētāju komentāriem, kā arī aicina to autorus, rakstot atsauksmes, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā rakstu komentēšanas iespēja var tikt liegta.

        


 1. 

1
Aktuāli
Jaunākās ziņas
Arhīvs
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


© JP. Visas tiesības rezervētas.  | Kontakti  | Reklāma portālā  | Komentāri portālā  | Autortiesības