Fakti.lv Publicēts: 2017-02-06 15:01:00 /
Ziņot redakcijai
Ķeguma novada dome aicina darbā darbā sociālo darbinieku un bāriņtiesas priekšsēdētāju.
Sociālā darbinieka (Ķeguma novada Sociālajā dienestā – Rembatē) galvenie amata pienākumi:
- veikt sociālo darbu ar personām, ģimenēm un personu grupām, lai palīdzētu noteikt, atrisināt vai mazināt sociālās problēmas, attīstot pašas personas resursus,
- administrēt sociālo darbu un sociālo palīdzību programmā SOPA,
- organizēt un sniegt klientam nepieciešamo sociālo palīdzību un sociālos pakalpojumus,
- vadīt klienta sociālo problēmu risināšanu sadarbībā ar klientu, piesaistot nepieciešamos speciālistus.
Prasības pretendentiem
- otrā līmeņa profesionālā augstākā vai akadēmiskā izglītība sociālajā darbā,
- pieredze strādāt ar dažādām iedzīvotāju grupām,
- sociālajā darbā pielietojamo normatīvo aktu pārzināšana,
- prasme strādāt ar sociālo pabalstu administrēšanas informatīvo sistēmu,
- labas komunikācijas un empātijas prasmes, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus nestandarta situācijās,
- prasme strādāt komandā, augsta saskarsmes kultūra,
- labas latviešu un krievu valodas prasmes,
- labas iemaņas darbā ar datoru, biroja tehniku un lietvedības zināšanas.
Vēlamās prasmes (tiks vērtētas)
- iepriekšējā darba pieredze sociālā darba specialitātēs.
Piedāvājam
- darbu uz pilnu darba laiku,
- stabilu atalgojumu, sociālās garantijas,
- profesionālās pilnveides un apmācības iespējas.
Motivētu pieteikumu, pievienojot CV un pretendenta atbilstību apliecinošo dokumentu (izglītība, apliecība par valsts valodas zināšanām) kopijas lūdzam iesniegt Ķeguma novada domē, Lāčplēša ielā 1, lietvedības sekretārei (vai elektroniski - dome@kegums.lv) līdz 2017. gada 15. februārim. Papildus informāciju par vakanci var saņemt, zvanot pa tālr. 28321638.
***
Ķeguma novada bāriņtiesas priekšsēdētāja galvenie amata pienākumi:
- vadīt, organizēt un kontrolēt bāriņtiesas darba procesu atbilstoši Bāriņtiesu likumam un citiem amata pienākumu izpildi reglamentējošiem normatīvajiem aktiem;
- nodrošināt bāriņtiesas darbības tiesiskumu un sniegt pārskatu par tās darbību pašvaldības domei pēc tās pieprasījuma;
- pārstāvēt bāriņtiesu administratīvajās un tiesu iestādēs, kā arī attiecībās ar juridiskām un fiziskajām personām;
- izdarīt apliecinājumus un citus uzdevumus, kuri noteikti Bāriņtiesas likumā;
- vadīt bāriņtiesas sēdes.
Prasības pretendentiem:
- Latvijas Republikas pilsonis vai nepilsonis;
- persona, kura sasniegusi 30 gadu vecumu;
- otrā līmeņa augstākā akadēmiskā izglītība pedagoģijas, psiholoģijas, medicīnas vai tiesību zinātnē vai zinātnes nozarei atbilstoša profesionālā (pedagoga, psihologa, jurista, sociālā darbinieka, ārsta) izglītība;
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī;
- pieredze vadošajā amatā ne mazāk kā 3 gadi;
- nevainojama reputācija;
- prasmes darbā ar datoru (MS Office).
Vēlamās prasmes (tiks vērtētas):
- priekšroka pretendentiem ar augstāko izglītību tiesību zinātnēs;
- izpratne par amata darbību reglamentējošo normatīvo aktu sistēmu;
- pieredze bāriņtiesu, sociālajā vai jurista darbā;
- labas organizatora, komunikācijas un sadarbības prasmes;
- prasme strādāt patstāvīgi un komandā, augsta atbildības sajūta;
- svešvalodu prasmes;
- radoša attieksme pret darbu.
Piedāvājam:
- stabilu atalgojumu, sociālās garantijas;
- profesionālās pilnveides iespējas.
Pieteikumus, pievienojot motivācijas vēstuli, CV un rekomendācijas vēstuli (ja ir), pretendenta atbilstību apliecinošo dokumentu kopijas (izglītība, apliecība par valsts valodas zināšanām, ja nepieciešams) lūdzam iesniegt Ķeguma novada domē, Lāčplēša ielā 1, lietvedības sekretārei (vai elektroniski – dome@kegums.lv) līdz 2017.gada 28.februārim. Papildus informāciju par vakanci var saņemt, zvanot pa tālr. 29106180.
|