Fakti.lv
Autorizācija

Lietotājs:
    Parole:

Noderīgas saites:

Dzintra Dzene, "Ogres Vēstis Visiem"
  Publicēts: 2011-07-06  07:53:00 / Pašvaldība
 
 Ziņot redakcijai  

Aizvadītajā piektdienā, 1.jūlijā, A/S «Latvijas autoceļu uzturētājs» (LAU) remontbrigāde čakli strādāja pie bedrīšu remonta Ogrē, Dārza ielā, lai Ogres Mūzikas svētku apmeklētājiem būtu patīkamāka nokļūšana līdz estrādei. Ogres pilsētā LAU speciālisti darbu turpinās arī šonedēļ, bet melnā seguma masveida bedrīšu remonts uz valsts autoceļiem ir pabeigts.

LAU Ogres ceļu rajona direktors Jānis Skudra stāsta, ka lielāko bedrīšu remonts notiek ar karsto asfaltu, bet mazāko – ar bitumena emulsiju, noberot to ar šķembām. Pēc šādas tehnoloģijas 1.jūlijā tika remontētas bedrītes Ogrē, Dārza ielā. Tuvākajā laikā darbi plānoti arī Skolas ielā un J.Čakstes prospektā. Ogres pilsētā LAU Ogres ceļu rajona darbinieki strādā pēc pašvaldības pasūtījuma tur, kur tas visvairāk nepieciešams, bet uz valsts A un B klases ceļiem melnā seguma masveida bedrīšu remonts ir pilnībā pabeigts, atbilstoši Ministru kabineta noteikumos Nr.224 strikti paredzētajiem izpildes termiņiem, proti, masveida bedrīšu remonti uz A uzturēšanas klases valsts autoceļiem ir jāpabeidz līdz 1. jūnijam, uz B uzturēšanas klases valsts autoceļiem līdz 15. jūnijam, uz C un D uzturēšanas klase valsts autoceļiem līdz 1.jūlijam.
 
«Ņemot vērā Latvijas autoceļu nolietotības pakāpi, asfalta seguma bojājumi rodas pastāvīgi, tādēļ darbs pie bedrīšu remontiem netiek pārtraukts visa gada garumā, bet diemžēl līdzekļu ir tik, cik ir, un daudzi ceļi jau tuvojas sabrukuma robežai. Lietainā laikā bedres veidojas ļoti ātri, it īpaši uz ceļiem, kur notiek intensīva smago auto kustība. Tā, piemēram, sabrukuma stāvoklī ir autoceļš Skrīveri – Līgatne, pa kuru regulāri pārvietojas kravas mašīnas, kas piegādā materiālus tā sauktajam jaunbūvējamajam Maskavas ceļam,» skaidro J.Skudra.
 
Jautāts, kuri vēl ceļa posmi Ogres ceļu rajona apkalpojamajā teritorijā šobrīd ir viskritiskākajā stāvoklī, J.Skudra stāsta, ka tāds ir ceļš no Glāžšķūņa uz Lēdmani, kurš ir pilnībā sabrucis un sastāv no vieniem vienīgiem ielāpiem. «Ļoti sliktā stāvoklī ir arī autoceļš Rīgas HES – Jaunjelgava posmā no Ķeguma līdz Jaunjelgavai. Mēs, protams, regulāri liekam ielāpus, bet ar ceļu ir kā ar biksēm – lāpītas bikses nekad nevar būt kā jaunas, bet jauna ceļa būvniecība prasa ievērojamus līdzekļus, kādu valstij šobrīd nav. Protams, ir atsevišķi iepriecinoši fakti, piemēram, uzlikts jauns ceļa segums autoceļam Rīga – Daugavpils posmā no Ogres līdz Ķegumam, kur, jācer, tuvāko 10 vai pat 20 gadu laikā bedrītes neveidosies. Kā jau iepriekš minēju, uzlabojumus ceļu jomā varam gaidīt vien tad, kad valsts kļūs bagātāka,» saka Ogres ceļu rajona direktors. J.Skudra piebilst, ka, lai arī vasara ceļu remontiem ir vislabvēlīgākais laiks, diemžēl pērn vasaras laikā ceļu speciālistiem bija jāpāriet uz četru dienu darba režīmu. «Lielākie darbi uz valsts ceļiem ir pabeigti, un, ja mēs nebūtu uzvarējuši konkursā un ieguvuši pasūtījumu no Latvijas Valsts mežiem mežu ceļu remontam, tad, iespējams, arī šogad būtu līdzīga situācija kā pērn, kad mūsu darbiniekiem bija maz darba, jo pasūtītājam nebija naudas,» saka J.Skudra.




Pievienot komentāru:     

   Vārds vai segvārds:*
  Skaitlis "7":*   
   Komentārs:*

    


Portāla Fakti.lv vadība neatbild par rakstiem pievienotajiem apmeklētāju komentāriem, kā arī aicina to autorus, rakstot atsauksmes, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā rakstu komentēšanas iespēja var tikt liegta.

        


 1. 

1
Aktuāli
Jaunākās ziņas
Arhīvs
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


© JP. Visas tiesības rezervētas.  | Kontakti  | Reklāma portālā  | Komentāri portālā  | Autortiesības