Fakti.lv
Autorizācija

Lietotājs:
    Parole:

Noderīgas saites:

ogresfakti
  Publicēts: 2011-03-29  10:05:00 / Sabiedrība
 
 Ziņot redakcijai  

(papildināta 2.rindkopa)

Šorīt ap plkst.6 Ķegumā uz pārbrauktuves sadūries elektrovilciens ar baļķvedēju. Uz laiku apturēta vilcienu satiksme abos virzienos, ziņo portāls Apollo.lv, atsaucoties uz ziņu aģentūru LETA. 

Informācijas par cietušajiem pagaidām gan neesot. Vilcienu satiksme atjaunota šodien ap pusdienlaiku. A/s «Pasažieru vilciens» pārstāvis Andrejs Filipovs LNT raidījumam «900 sekundes» šorīt pavēstījis, ka vilciens braucis ar ātrumu 90 kilometri stundā, taču bijusi tumsa, un vilciena «lukturis» izgaismo vien 200 metrus ceļa. Savukārt, kravas mašīnas vadītājs nav rīkojies pēc satiksmes noteikumiem - viņam bija jādodas pretim vilcienam un jādod vizuāli brīdinājuma signāli par avāriju. Taču vadītājs vienkārši esot pametis notikuma vietu, informēja Filipovs. Viņš arī informēja, ka pasažieriem jārēķinās ar ļoti būtiskiem satiksmes kavējumiem - vismaz vairāku stundu garumā.

Savukārt baļķvedēja sieva telefonintervijā «Radio Skonto» sacīja, ka sazvanījusies ar avārijā iekļuvušo vīru, kurš paskaidroja, ka viņam uz sliedēm salūzusi ātrumkārba, norāda Apollo.

«Viņš pa rāciju mēģināja paprasīt, lai kāds novelk no sliedēm, uz ko neviens neatsaucās. Tad viņš skrēja vilcienu stādināt - vienu apstādināja, un skrēja otram pretī, bet otrs nebremzēja,» skaidroja sieva.

Viņa uzskata, ka vilciena vadītājs pat nemēģināja bremzēt un redzēja pretī skrienošo vīrieti: «Protams, kāpēc tad viņš svilpa. Ne jau bez iemesla cilvēks skrien un vicinās.»

Kāda aculieciniece «Radio Skonto» norādīja, ka vilciena vagons ir sasvēries, bet baļķvedējs «pamatīgi sakropļots».

Vēl kāds avārijas aculiecinieks norādīja: «Man ir informācija par to smago mašīnu - viņam ātrumkārba «nobirusi». Viņš apstādināja vilcienu no Lielvārdes uz Rīgas pusi un prasīja, lai ar rāciju sazinās ar to, kurš brauc no Rīgas, bet sliedes aizsalušas vai nezinu kas, tāpēc vilciens nevarēja nobremzēt.» 




Pievienot komentāru:     

   Vārds vai segvārds:*
  Skaitlis "7":*   
   Komentārs:*

    


Portāla Fakti.lv vadība neatbild par rakstiem pievienotajiem apmeklētāju komentāriem, kā arī aicina to autorus, rakstot atsauksmes, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā rakstu komentēšanas iespēja var tikt liegta.

        


 1. 

interesanti gan 
2011-03-29  23:05:03
Tahogrāfu ekspertīzei noteikti nevarēs uzrādīt, jo tas būs pazudiis!!! Ja automobiļa uzbraukšanas laikā uz pārbrauktuves magnēts no pārnesumkārbas impulsa devēja nokrita, tahogrāfā vadītāja atpūtas laiks automātiski pārslēdzās uz vadīšanas laiku. Ātrumkārbas elektroniskais vadības bloks nojuka un neatpazina to, ka automobilis atradās kustībā. Pieņēmums, lai auto neizkustētos no vietas, kompjūters nobloķēja auto - nobremzēja to, ieslēdzot stāvbremzes. Auto palika nekustīgi stāvot uz pārbrauktuves. Jautājumi, kas man radās, lasot par šo negadījumu: 1) vai negadījuma vietā meklēja un atrada magnētu??? 2) kurš veiks digitālā tahogrāfa un vadītāja kartes ekspertīzi??? (tie abi divi varētu būt nozagti negadījuma vietā!!!) 3) vai automobilim bija uzstādīts otrs tahogrāfa devējs??? 4) vai negadījuma vietā un pēc tam STIGAi nebija iespējams to noņemt vai nomainīt??? 5) kur pēc negadījuma tika novietots automobilis? Vai tas atradās policijas stāvvietā??? 6) vai policija izņēma tahogrāfu negadījuma vietā??? 7) vai stāvbremze automobilim pēc avārijas bija ieslēgtā stāvoklī??? Vai policija to pārbaudīja???.

1
Aktuāli
Jaunākās ziņas
Arhīvs
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


© JP. Visas tiesības rezervētas.  | Kontakti  | Reklāma portālā  | Komentāri portālā  | Autortiesības