Fakti.lv
Autorizācija

Lietotājs:
    Parole:

Noderīgas saites:

ogresnovads.lv
  Publicēts: 2016-07-28  18:52:00 /
 
 Ziņot redakcijai  

Pēc ilgstošām sarunām ar VAS “Latvijas dzelzceļš” Ogres novada pašvaldības vadība ir panākusi vienošanos par dzelzceļa tuneļu projektēšanu Ogres pilsētā.

27.jūlijā Ogres novada pašvaldības domes vadība atkārtoti tikās ar VAS “Latvijas dzelzceļš” vadību, lai vienotos par turpmākajiem sadarbības soļiem saistībā ar vitāli nepieciešamo gājēju un automašīnu tuneļu izbūvi.

Ogres novada pašvaldības domes priekšsēdētāja vietnieks Egils Helmanis uzsvēra, ka viena no prioritātēm pašvaldībai esot iedzīvotāju drošība. Aizvadītajā gadā tikusi sakārtota sliežu pāreja Pārogrē, Vidzemes ielā. Blakus esošās mājas nojaukšana uzlabojusi gājējiem redzamību un šobrīd viņi var droši šķērsot sliedes. Viņš atzina, ka visvairāk negadījumi saistībā ar dzelzceļa sliežu šķērsošanu esot Mālkalnes prospektā. Šo pāreju vienas stundas laikā izmanto aptuveni 200 cilvēki. Ja izdotos beidzot sakārtot šo posmu, tad bojā gājušo skaits būtiski mazinātos.

Atzīstot, ka Ogrē sliežu šķērsošana ir problemātiska, VAS “Latvijas dzelzceļš” valdes priekšsēdētājs Edvīns Bērziņš pauda atbalstu tuneļu izbūves risinājumu meklēšanai. “Ja pašvaldība ir gatava šo jautājumu risināt, tad kopīgiem spēkiem šādu projektu būtu iespējams realizēt,” norādīja E. Bērziņš.

VAS “Latvijas dzelzceļš” savā šī gada budžetā iekļāvis 40 000 EUR lielu finansējumu dzelzceļa tuneļu projektēšanai Ogrē, kas sastāda pusi no projektēšanas darbiem nepieciešamā finansējuma. Otru pusi segs pašvaldība. Tāpat VAS “Latvijas dzelzceļš” šogad plāno atjaunot sliežu šķērsošanas vietu starp Skolas ielu un  Mālkalnes prospektu un sakārtot jautājumu, kas saistās ar vilcienu sastāvu novietošanu uz gājēju pārejas. 

Domes priekšsēdētāja vietnieks Egils Helmanis ieteica šajā problemātiskajā vietā, kur gājējiem un velobraucējiem jāšķērso 8 sliežu ceļi, uzstādīt gaismas un skaņas signālus. Tas būtu kā pagaidu risinājums, kamēr notiek tuneļu projektēšanas un izbūves darbi. Vēl E. Helmanis ierosināja VAS “Latvijas dzelzceļš” pārstāvjiem veikt modelēšanu situācijām, ar kurām nākas saskarties ogrēniešiem, šķērsojot sliežu pārejas. Septembra sākumā ar šīm problemātiskajām situācijām vajadzētu iepazīstināt skolēnus un dot norādījumus, kā pareizi katrā gadījumā rīkoties, piemēram, kā šķērsot sliedes, ja uz tām ir novietots vilciena sastāvs. VAS “Latvijas dzelzceļš” valdes priekšsēdētājs Edvīns Bērziņš atzinīgi novērtēja šo ieteikumu. Savukārt domes priekšsēdētājs Artūrs Mangulis ieteica VAS “Latvijas dzelzceļš” padomāt arī par vilcienu radītās skaņas izolēšanas risinājumiem pie gājēju tuneļa Ogres pilsētas centrā.

Dzelzceļa tuneļu projektēšanas darbus paredzēts iesākt šajā gadā un pabeigt 2017. gadā. Kamēr ritēs projektēšanas darbi, pašvaldības vadība strādās pie finansējuma piesaistes tuneļu būvniecībai.




Pievienot komentāru:     

   Vārds vai segvārds:*
  Skaitlis "7":*   
   Komentārs:*

    


Portāla Fakti.lv vadība neatbild par rakstiem pievienotajiem apmeklētāju komentāriem, kā arī aicina to autorus, rakstot atsauksmes, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā rakstu komentēšanas iespēja var tikt liegta.

        


 1. 

1
Aktuāli
Jaunākās ziņas
Arhīvs
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


© JP. Visas tiesības rezervētas.  | Kontakti  | Reklāma portālā  | Komentāri portālā  | Autortiesības