Fakti.lv
Autorizācija

Lietotājs:
    Parole:

Noderīgas saites:

ogresfakti
  Publicēts: 2012-10-04  09:54:00 / Pašvaldība
 
 Ziņot redakcijai  

   

Ogres Fakti saņēmuši kāda lasītāja viedokli par veikto darbu kvalitāti Brīvības-Tīnūžu ielā.

   

"Vēlējos, lai jūs pievēršat uzmanību atjaunotajam Brīvības ielas posmam no Kranciema ielas krustojuma uz Domes pusi aptuveni 50 m garumā, kur ir uzklāts nekvalitatīvs asfalta segums un vēl kaut kādi ielāpi uzlikti. Es uzskatu kad Ogres domes deputātiem par to vajadzētu atbildēt, kā tiek izšķerdēta nodokļu maksātāju nauda un Eiropas nauda. Foto uzņēmumos ļoti labi var redzēt nekvalitatīvu darbu un Domes deputāti nepieņem nekādus mērus tikai atļauj transporta kustību atvērt šajā posmā, domāju kad jau pa visam drīz varēs arī sākt labot bedrītes," raksta Gundars Rubulis.

Pēc Ogres Faktu lūguma sniedzot skaidrojumu, ceļu būves firma SIA "Binders", būvuzraugs VAS "Ceļu inženieri" un Ogres novada pašvaldība norāda, ka objektā darbi vēl nav pabeigti un iela nav nodota ekspluatācijā. "Izbūves posma robežās ir izbūvēts asfaltbetona segums pilnā ielas platumā un atbilstoši normatīviem. Pēc fotogrāfijām redzamā vieta atrodas ārpus šī posma izbūves zonas, jo tehniskā projekta un SIA "Binders" veikto būvdarbu robeža beidzas ~50m pirms Kranciema ielas krustojuma. Šajā zonā tika pārbūvēta siltumtrase un siltumkamera SK-23, tranšeja aizbērta un uzklāts pagaidu asfaltbetona segums, lai būtu iespējama satiksmes kustība līdz nākamā projekta realizācijai. Brīvības ielas un Kranciema ielas krustojuma seguma rekonstrukcija iekļauta nākošajā posmā, kur darbus šobrīd veic SIA "Ceļdaris" un kas tiks rekonstruēts 2013. gada pavasarī.

Informējam, ka uz pamatbrauktuves asfaltbetona seguma virskārta uzklāta ar 2 asfaltbetona ieklājējiem, lai veidotos karstā asfaltbetona šuve starp labo un kreiso joslu, pieturu kabatas un nobrauktuves asfaltbetona segums tika likts nākamajās dienās, segumu šuves tiek tehnoloģiski atbilstoši sagatavotas un atbilstoši prasībām apstrādātas ar bitumenu. Informējam, ka pieturvietu kabatas un piebrauktuves ir speciāli veidotas ar slīpumu pret pamatbrauktuvi, līdz ar to tehnoloģiski nav iespējams uzreiz ieklāt visu asfaltbetona segumu bez šuvēm. Lai nodrošinātu šuves ilgmūžību, tiek veikta šuves hermetizācija ar bitumena mastiku," norādīts domes atsūtītajā vēstulē. Tās teksts arī turpinājumā:

Būvuzņēmējs skaidro, ka asfaltbetona segums nobrauktuvēs un pieturu kabatās tika likts ar 8 dienu nobīdi, satiksmes kustība ielā atjaunota 28.09.2012., bet kustība notiek kopš seguma uzklāšanas. Pamatbrauktuvei asfaltbetona virskārta tika uzlikta 27.08.12. Jaunam asfaltbetona segumam veidojas bitumena plēve, kas satiksmes kustības rezultātā tiek nobraukta, segumam paliekot gaišākam. Pieturās asfaltbetona segums vēl nav ekspluatēts, līdz ar to rodas krāsas toņa atšķirības. Pašvaldība veiks asfaltbetona struktūras analīzi, lai pārliecinātos par autobusa pieturvietas kabatas kvalitāti.

Tika veikts fekālās kanalizācijas akas remonts (pēc pasūtītāja lūguma ārpus būvdarbu robežas) pirms Brīvības un Kranciema ielas krustojuma, kreisajā pusē - ap aku tika atjaunots asfaltbetona segums ~1,5 m2 apjomā, šī vieta jau tika norādīta kā neatbilstoša no būvuzņēmēja puses, kas arī tika piefiksēts Būvuzraudzību objekta apgaitā 18.09.12., jo dienas beigās pietrūka asfaltbetona masa un šīs vietas asfaltbetona segums tiks atjaunots līdz 09.10.12.

Gājēju barjeru balsti jāizbūvē veloceliņa asfaltbetona segumā, kur caurumi tiek aiztaisīti ar cementbetona un krāsas pigmenta maisījumu, kur fotogrāfijā norādītā vieta nav noslīpēta, nomazgāta un notīrīta - darbs nav paveikts līdz galam, tas tiks izdarīts saskaņā ar darbu pabeigšanas termiņu. Izbūvēt gājēju barjeru balstus un pēc tam ieklāt asfaltbetona segumu nav tehnoloģiski iespējams, lai panāktu asfaltbetona seguma apmierinošu rezultātu. Lai panāktu virsmas līdzenumu un sablīvējumu, asfaltbetona segums tika ieklāts pilnā platumā ar ieklājēju un noblīvēts.

Asfaltbetona segums, kas tika atjaunots virs siltumkameras SK-23 (uz Brīvības ielas aiz Kranciema ielas krustojuma virzienā uz Kartonfabrikas jeb Loka ielas rajona pusi) ir pagaidu variants (saskaņā ar punktu nr.2) un šis asfalta segums netiks procentēts.




Pievienot komentāru:     

   Vārds vai segvārds:*
  Skaitlis "7":*   
   Komentārs:*

    


Portāla Fakti.lv vadība neatbild par rakstiem pievienotajiem apmeklētāju komentāriem, kā arī aicina to autorus, rakstot atsauksmes, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā rakstu komentēšanas iespēja var tikt liegta.

        


 1. 

koļa 
2012-10-04  13:54:35
jā un kādēļ barjeras ir tikai vienā pusē kad trotūars ir abās

kikii 
2012-10-04  11:08:08
Man radās jautājums, kāpēc uz Tīnūžu ielas veloceliņa izvietotās barjeras ir vismaz pus metru no ceļa malas un nepamatoti sašaurina veloceliņu?

1
Aktuāli
Jaunākās ziņas
Arhīvs
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


© JP. Visas tiesības rezervētas.  | Kontakti  | Reklāma portālā  | Komentāri portālā  | Autortiesības